Sunday, January 13, 2013

Crazy Girls♥ ♥ ♥

მოდით დავიწყოთ თავიდან Ia Tungia , Tungia Ia .. ვსო ვსო ბოლო იყო ბოლოო :):)
დაქალები,ადამიანები რომლებიც შენს სულში არიან და გამდიდრებენ ,გმატებენ რაღაც ღირებულსა და არანორმალურს   ,
ადამიანები რომელთა გამოც შემიძლია სამყარო გავაჩერო.მათთან ერთად მინდა ვიგრძნო წელიწადის 12 თვე და 100 წლის შემდეგ მათთან ერთად  მინდა ვიყო  ..
არ ვიცი ,უბრალოდ სიგიჟე და უზარმაზარი სიყვარული,რომელმაც ერთმანეთთან დაგვაკავშირა ..



ვარ ბათუმში და მყავს დაქალი.არა დაქალი არა.ჩემი ნაწილი ჩემი სამყარო ჩემი დე Mariam Masxarashvili.
არა რამ უნდა დამავიწყოს ის გარეკილი დღეები ამ ზღვისპირა ქალაქში გატარებული..:)




და დიდი ომი Mariam თან გადატანილი.არა პირველი მსოფლიო ომი მონაგონი იყოო :)
მას მერე უფრო მიყვარხარ დეე  
მხოლოდ ჩვენთანაა ასეე..
მხოლოდ მე შეიძლება შევუჭამო საჭმელი და მითხრას მიყვარხარო:)
მხოლოდ მე შეიძლება დავუძახო საქონელო მიყვარხარო და მომაძახოს მეცო :)




მხოლოდ ჩვენ შეგვიძლია ერთმანეთს გავუბრაზდეთ და მეორე წამს ვუთხრათ მიყვარხარო   
მხოლოდ ჩვენ ვართ ერთმანეთის ,,დე''ები ,რადგან არავინ და არაფერი გვყავს ერთმანეთის გარდა  
მხოლოდ ასეთ ნაწილს შეუძლია გაგიგოს მაშინ ,როცა ვერავინ გიგებს და მოგისმინოს მაშინ ,როცა არავის სურს შენი მოსმენა..
კიდევ კარგი ერთმანეთი ვიპოვეთ
არა მხოლოდ მას შეუძლია იცინოს მაშინ ,როდესაც თოვლზე ხარ წაქცეული და უნივერსიტეტში გაგვიანდება:)
მხოლოდ ჩვენ შეგვიძლია ვუყუროთ ერთმანეთს ბანაობისას :) და ერთად შევიდეთ აბაზანაში :)


მხოლოდ ჩვენთანაა ასე ,მხოლოდ ჩვენ ამ ორ შეშლილს შეგვიძლია ინგლისურად ვისაუბრაოთ,მთელ ბათუმს უცხოელები ვეგონოთ და ბევრი ვიღადაოთ:)
It's Cold and my nose is kra kraaaa:)
ქართველთა სტუმართმოყვარეობის გამო გაგვიმასპინძლდნენ ,,ვითომ უცხოელებს'' ბამბის ნაყინითა და ბატი-ბუტით:)
მხოლოდ შეიძლება დანიზლავდნენ და წააგონ პოლიტრა ჩვენი ღადაობის გამო..




არა რამდენი რამ შეიძლება გაიხსენო:):)

არა არა სიმთვრალეე :) Mariam Blaaaa :) Bee :)


მიყვარხართ ,მესამყარობით და უბრალოდ ჩემი ნაწილი ხართ ...

Mariam დეეე მიყვარხარრრრრრრრრრრ .აი ასე ჩემთვის ცამდე და უსასრულოდ   

No comments:

Post a Comment